Monday, October 03, 2005

The Gauntlet Has Been Thrown

Listen up you little punk. Intensive training has begun. There's no way you're arriving here speaking better Polish than me. I just finished reading "Ms. Tittle Mouse" in Polish and next is "Tomek the Kitten". Punk! I think, sleep and dream in Polish. Pan Tadeusz? Light reading that sits near my toilet. You're going down faster than the Battleship Potemkin!

Po przyjeździe do Polski moja edukacja w zakresie tego wspaniałego języka idzie ciągle do przodu. No ba ! Idzie tak do przodu (jestem niemal pewien) ,że mówię już lepiej od mojej kochanej siostrzyczki Agnieszki .W związku z tym chciałem ogłosić skromny rodzinny pojedynek ! Niedługo będę mógł posługiwać się tak piękna polszczyzną jak Rysiu z Klanu! Myślę ,że mam bliżej do tego niż dalej ! Oj coś czuje ,że Agnieszce żal dupcie ściśnie jak zobaczy moje władanie polskim ! Ha ! A ja cieszę michę , bo wymiatam i tyle !A teraz nie będę zamulał i przystąpię do rzeczy jasno !Sprawa przedstawia się tak : robimy pojedynek : Ziomek Tomek kontra Agnieszka ; zwycięzca ? Chyba nie muszę tego pisać Zwycięzcę wyłoni specjalna polska komisja sędziowska (skład zostanie ustalony w najbliższym czasie ).Nagroda ?Hm...Satysfakcja !Myślę ,że ja napisałem już dość wiele i popisałem się co nieco . A teraz czekam na rewanż ze strony siostrzyczki w postaci komentarza ! Pamiętaj Agnieszka ! Komisja czyta i Patrzy :D !

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Tomek !Gdzie Ty się tak nauczyłeś polskiego ?! Niesamowite!Wydaje mi się,że wygrasz !Oby tak dalej...Trzymam kciuki!

7:12 PM  
Blogger Tomek said...

yo sis,

you write well. let's see how you do when a middle aged bitter communist woman is breathing down your neck while you try to spit out exactly what you want.

oh yeah...

7:50 PM  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

12:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

o!.. widzę, że Tom nie kłamał podając bloga.. no, to biorę się za czytanie. btw, you'll win, i believe in you! ;)

12:29 AM  

Post a Comment

<< Home